Friday 1 April 2011

My 1st entry on my own blog...

1 April 2011. Tergerak plak aku nk buat blog. All this while, aku memang selalu intai-intai blog orang. Seronok bile bace blog orang tapi tak terlintas lansung nk buat blog sendiri. But today, aku tiba-tiba terasa why not kalau aku buat blog aku pulak and share my thought with others yang sudi nak baca pulak apa yang aku share. Dalam blog aku ni, takde menjurus pada mana-mana ideologi secara tetap. Apa yang akan aku share dalam blog aku adalah tentang apa yang aku suka, apa yang aku minat, apa yang aku ikut, apa yang aku lakukan, dan ianya akan berubah-ubah mengikut citarasa aku time tu. Apa juga yang aku utarakan dalam blog aku adalah mengikut pandangan dan pendapat aku sendiri. Kalau pun pendapat tu kontra dengan pendapat org lain, ade aku kesah?? Of course not. But aku akan sentiasa hormat pandangan dan pendapat orang lain since tiada pendapat yang betul mahupun salah. Setiap orang ada hak nak utarakan pendapat masing-masing. So, starting from today, i will be as discipline as i can to update it, my own way. Sekian.

4 comments: